lifeinliberty

Alla inlägg den 4 juni 2016

Av Maria Ryd - 4 juni 2016 11:00


Lördag

Imorgon har det gått en vecka och Kanervas utvärdering är då klar. Jag har redan nu en klar bild av honom, vilket jag egentligen haft från början, men efter att ha sett honom i diverse situationer så kan jag med säkerhet bestämma mig hur jag ska gå tillväga för att ge honom bästa möjliga förutsättning till att bli en hel individ.

Under denna tid, som varit väldigt hektisk både för honom och mig, håller också filmningen på i fullgång. Om x antal veckor släpps första avsnittet och det kommer ske på mina fantastiska samarbetspartner Naturhunden&Naturhästens hemsida. Missa inte det! Där finner ni också allt material som repgrimmor, ledrep, NH-stick med mera till super bra priser!

                                                  

                                                  
              http://naturhunden.se/?lang=sv

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hästtränare/Problemhästar/Frihetsträning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards